Done-it

Done-it: Logo, branding en webteksten

Done-it is een gloednieuwe app voor bedrijven die hun medewerkers naar verschillende klanten of locaties sturen. Done-it maakt het voor werkgevers gemakkelijker om te zien waar hun medewerkers werken en hoe lang ze er werken. Bovendien verbetert het de projectcommunicatie tussen werkgevers en werknemers. Het vereenvoudigt ook de loonadministratie en nacalculatie drastisch.

Ik heb voor Done-it het appicoon, het logo, de branding en alle webteksten gemaakt. Ik koos voor een fris en modern ontwerp dat de professionaliteit en efficiëntie van Done-it uitstraalt. Ik heb ook gezorgd voor heldere en overtuigende webteksten die de voordelen en functies van Done-it duidelijk uitleggen. 

Eric Van Tilburg

Eigenaar
Ik heb met Petra samengewerkt voor mijn bedrijf, Done-it International. Onze samenwerking begon na een ontmoeting op een beurs, waar we uitgebreid gesproken hebben over wat we beiden doen. Na het gesprek gaf ik Petra groen licht om de branding en webteksten voor Done-it te maken. Eerlijk gezegd, ik had geen idee wat ik kon verwachten van deze jonge “spring-in-'t-veld”. Maar zodra ik de eerste resultaten onder ogen kreeg, was ik diep onder de indruk. Petra's professionaliteit, enthousiasme, kritische blik en vermogen om zich in te leven in het bedrijf hebben geleid tot een uitzonderlijk eindresultaat. Haar werk heeft mijn verwachtingen ver overtroffen, waardoor ik er enkel in superlatieven over kan spreken. Ik ben Petra enorm dankbaar voor haar uitstekende werk en kan haar ten zeerste aanbevelen.
Shopping Basket